wtorek, 24 lipca 2018

Mozaikowa chusta

   Powstała dosyć szybko, zainspirowała mnie Makunka, o czym pisałam w jednym z poprzednich postów. Zaczęłam poszukiwania wzorów mozaikowych, trafiłam na taki, który przypadł mi do gustu. Chustę robiłam bez żadnego opisu, korzystając jedynie z tego schematu (klik), który sobie przerysowałam, aby łatwiej było na niego zerkać. Sama technika jest bardzo prosta, wymaga jedynie uwagi podczas wyrabiania schematu. Jestem przekonana, ze to nie jedyna chusta z mozaiką. Może powstanie kiedyś szal?
Do wykonania tej chusty użyłam (i zużyłam) 1 motek włóczki skarpetkowej trekking kolor (75% wełny i 25 Poliamidu) ZITRONA i 1 motek grafitowej włóczki, nie pamiętam jakiej, nigdzie nie mogę znaleźć banderoli. Chusta raczej jesienno-zimowa. Prezentuje się tak.





 


                   


1 komentarz:

  1. Chusta prezentuje się rewelacyjnie, chętnie zobaczę następne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...