wtorek, 15 czerwca 2021

Chusta i szal w błękitach

   Chwile wolne od rehabilitacji wykorzystywałam nie tylko na czytanie. Miałam ze sobą druty i dziergałam.  Powstały dwa udziergi w błękitach oraz jeden w czerwieni.
Chusta z serii Glamour, którą wymyśliłam kilka lat temu. To połącznie dwóch nitek - cieniutkiego moherku z jedwabiem i grubszej nitki z cekinami, które dają blask. Ta chusta powstała z Kid Silka Dropsa (jasny błękit 07) i Quarzo LANA GATTO kolor 9033. CHusta wyszła bardzo duża.



                                          
Bardzo delikatny, zwiewny szal powstał z Kid Silk Dropsa.











Blokuje się kolejny szal według projektu Sue Berg.



4 komentarze:

  1. Piękne szale a niebieski to co to za wzór,pytam bo chciałbym go spróbować do mojego szala jeżeli to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=6435&cid=5

      Powyżej wkleiłem link do wzoru ( schemat A1). Cieszę się, że moje się Tobie podobają. Pozdrawiam i zapraszam do czytania mojego bloga.

      Usuń
    2. Bardzo serdecznie dziekuję

      Usuń

Życzenia