sobota, 5 lutego 2022

Melanżowy rudzielec

    Powstał dosyć szybko, w rozmiarze M, dziergany od góry, z połączonych dwóch szlachetnych włóczek:

- Alpaca Mix DROPSA - kolor2020 (zużyłam 5 motków),

- Alpaca Silk DROPSA - kolor 19 (zużyłam 5 motków).

Dziergałam na drutach 3,5, ściągacze na drutach 3,0.

   Warkocz to moja radosna twórczość. W strukturze warkocza pojawiły się małe, ażurowe warkoczyki. Wykorzystałam je również na bokach swetra i w rękawach.

   Na początku nie byłam przekonana do takiego kolorystycznego połączenia włóczek, ale w całości ten beżowo-rudy melanż całkiem dobrze się prezentuje. Sweter jest leciutki, miły i bardzo ciepły. Mam nadzieję, że przyszła właścicielka będzie zadowolona.





Edit:
   Tak prezentuje się sweterek na właścicielce (publikuję zdjęcie za jej zgodą).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konkursowy koc i narzutka

    Koc, który prezentuję powstawał długo - od połowy października do połowy kwietnia. Oczywiście w międzyczasie były inne projekty, bym mog...