sobota, 24 września 2022

Chusta SisLove skrócona

    Nauczyłam się czytać schematy szydełkowe ze zrozumieniem! Efektem tej nowej umiejętności jest chusta zrobiona na szydełku według wzoru zaprojektowanego przez Joannę Grzelak, to SisLove Short, wzór do pobrania tutaj (klik).

   Trochę zmodyfikowałam dół chusty. Do jej wykonania wykorzystałam motek kokonka Jagodowe Love 2 o metrażu 1200m i małego motka dawcy w kolorze szaroniebieskim, szydełko2,5.

Chusta prezentuje się tak.








   Pamiętacie moją pierwszą mandalę? (klik) Wisiała w moim salonie przez ponad rok. Ponieważ zmieniłam aranżację ściany w salonie, na której wisiała, musiałam ją zdjąć, bo się nie mieściła. Nie za bardzo wiedziałam, co z nią zrobić. I nagle moja córka, która jakoś wcześniej nie zachwycała się tą pracą orzekła, że ją chce do swojej sypialni. Zabrała mandalę, ku mojej uciesze, zięć zadbał, by miała na czym zawisnąć i zdobi ścianę w ich domu. Przyznajcie, że prezentuje się świetnie!


  Przeczytałam:

51. "Doktor Bogumił" Ałbena Grabowska - to historia warszawskiego lekarza. Autorka w powieść    wplotła życiorysy naukowców, lekarzy - postaci autentycznych, którzy przyczynili się do  rozwoju medycyny.

52. "Jolanta" Sylwia Chutnik - historia dziewczyny urodzonej w latach osiemdziesiątych, która stara się przemknąć przez życie jak najmniej boleśnie. 

53. "Upadek gigantów" Ken Follet - wysłuchałam w Audiotece - po raz kolejny rewelacyjny głos Krzysztofa Gosztyły i historia dziejąca się na początku XX wieku. Bardzo ciekawa opowieść, klimatem przypominająca mi "Dowton Abbey". Polecam.

   Druty nadal są w odstawce, póki co króluje szydełko. Tym razem powstaje kolejna chusta ze schematu. Autorem wzoru jest Jacek Mrożewicz (Tresowane szydełko Jacka klik). Powoli wgryzam się w schemat i powolutku powstaje Stella.


1 komentarz:

  1. SisLove bardzo stylowe! Apetyczne nawet (ach te kokonkowe nazwy;) Powodzenia ze wzorem od Jacka! Też mam na jego projekty chrapkę, ale się jakoś nie składa czasowo.

    OdpowiedzUsuń

Życzenia