niedziela, 29 listopada 2020

Kardiganik dla małego wrażliwca

   Okazało się, że mój wnuk jest alergikiem, wrażliwym na niektóre materiały . Tego sweterka nie jest w stanie nosić (klik). Wełna jest zbyt szorstka. Dlatego szukałam takiego materiału, który byłby dobry dla delikatnej skóry. Wybrałam Baby Merino DROPS-a, dwa odcienie szarości. Powstał elegancki kardiganik z dwurzędowym zapięciem i szalowym kołnierzem. Dziergałam z podwójnej nitki, od góry, wzór i fason - z głowy.






Na drutach niemowlęcy kocyk dla malutkiej damy, która niebawem pojawi się na świecie.

1 komentarz:

  1. Przepiękny!!! Baby Merino powinno być dobre - to bardzo delikatna wełenka, odpowiednia dla dziecięcej skóry. Jeszcze nigdy nie robiłam kardiganu z kołnierzem szalowym. Muszę w końcu podjąć się takiego wyzwania, bo takie swetry wychodzą niezwykle eleganckie :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Życzenia