czwartek, 19 maja 2022

Ważny dzień

   Cztery lata temu pisałam, że w życiu każdego dnia są takie dni, które są kamieniami milowymi. 
   W moim życiu kolejną ważną datą jest 3 maja i to wcale nie dlatego, że to święto narodowe. Otóż tego dnia przyszedł na świat mój drugi wnuk Maksymilian, młodszy braciszek 4-letniego już Kajetana. 
   Jestem bardzo szczęśliwa. I podobnie jak Kajtek, Maksio od razu zdobył moje serce. To niesamowite uczucie trzymać na rękach taką małą istotkę. 
    Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wydziergała dla Maksymiliana odpowiedniego zestawu, prezentowałam go tutaj (klik). Od pierwszego dnia zestaw jest w użyciu.
   Poniżej zaprezentuję zdjęcia z noworodkowej sesji zdjęciowej, w której udział wziął Maksymilian jako główna gwiazda oraz akcesoria wydziergane przeze mnie. Zdjęcia wykonała Monika Wijatkowska-Żaboklicka (klik)
   Po powrocie od wnuków wykonałam mandalę w zieleni, średnica 50cm, szydełko 1,5, kordonek Maximum, wzór Aurelii pod nazwą Lilianna metamorfoza (klik)
Przeczytane: 
22. "Przypadki pewnej desperatki" - Magdalena Wala

23. "Nie czas na miłość" - Agnieszka Walczak-Chojecka
24. "Nie czas na zapomnienie" - Agnieszka Walczak-Chojecka 
25. "Nie czas na pożegnanie" - Agnieszka Walczak-Chojecka 
      To bałkańska trylogia opisująca losy młodych ludzi podczas zawieruchy wojennej w latach         
      dziewięćdziesiątych. To opowieść o trudnej miłości pomiędzy Chorwatką a Serbem. Polecam. 
 
26. "Sekretne życie autorów lektur szkolnych" Sławomir Koper POLECAM!!! 

 27. "Kiecka i krynolina" Aleksandra Katarzyna Maludy
    Kto lubi historie o podróżach w czasie i zamianie miejsc ta książka jest dla niego. Mnie przypomina trochę czytaną w nastoletnim wieku książkę "Małgosia contra Małgosia" Ewy Nowackiej. 

 28. "Gierek człowiek z węgla" Piotr Gajdziński To oczywiście biografia Edwarda Gierka, napisana bardzo przystępnie. Nie ukrywam, że czytałam z dużym zainteresowaniem, miałam wiele odniesień i wspomnień z własnego dzieciństwa związanych z gierkowską dekadą. 

    Poza moim wnukiem, przybył mi kolejny "członek" rodziny. Dzięki niemu mam spokojny sen, budzę się wypoczęta, dotlenina i pełna energii. Śpię teraz w trójkącie - ja, mąż i Morfeo. Oto on.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję WNUKA!
    Pozdrawiam, Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wspaniały chłopczyk ,dużo zdrówka .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnuczek starszy i młodszy cudni!!!. A mandala przepiękna. Dobrze mieć taką zdolną Babcię:-)) Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla babci! Dużo zdrowia życzę i nieustającej weny twórczej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnuczki dają nam dużo radości. Gratuluję kolejnego wnusia. Niech się oba dobrze chowają. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne gratulacje! Cieszę się, że wszystko dobrze się skończyło!

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...