środa, 27 lipca 2022

Sesja zdjęciowa

   Jakiś czas temu pisałam, że moi najbliżsi sprezentowali mi na urodziny profesjonalną sesję zdjęciową. Prezentowałam jedno zdjęcie już wcześniej, drugie od jakiegoś czasu oglądacie w nagłówku bloga. Dzisiaj pokażę Wam jeszcze kilka, może kilkanaście, zdjęć z tej sesji.

Zdjęcia MWZ Fotografia

Makijaż Make-up Joanna Bujalska | Facebook





















Oczywiście zdjęć z motkami nie mogło zabraknąć.

    A teraz będę rodzinkę "katować" swoimi zdjęciami, każdy dostanie w prezencie. A zięć nawet w skali 1:1  (ha,ha).

    Polecam każdemu, to świetna zabawa.


6 komentarzy:

  1. Wow, wow, wow! Ależ super prezent od najbliższych i rewelacyjna pamiątka! Wszystkie odsłony piękne, choć moim ulubionymi zdjęciami są te z motkami: refleksyjne - motki pod brodą i dowcipne - motek zamiast kapelusza🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mnie również podobają się zdjęcia z moteczkami. Uprzedziłam fotografkę, że na sesję przyniosę swoje dziewiarskie akcesoria, by się z nimi sfotografować.

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia no i świetny pomysł na prezent. Gratuluję, Maria2

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent, widać, że dobrze się bawiłaś. Ja mam taką sesje troszkę mniej profesjonalna sprzed kilku lat. Często do niej zaglądam. ☺️ Piękna sesja, piękne ujęcia i radosna kobieta. Mnie te w chuscie się spodobały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! I z motkami, i z różami, i z kolankiem ;) Myślę, że Twoja osobowość i jej różne odcienie została pięknie uchwycona!

    OdpowiedzUsuń

Życzenia