piątek, 22 lipca 2022

Karmel w czekoladzie i moje lektury

 Nie ma jak w domu!

   Wróciłam zrehabilitowana, ale i zmęczona. Codziennie miałam po osiem lub sześć zabiegów, do tego wykupiłam sobie karnet do Aquaparku, więc bardzo aktywnie spędzałam czas.

   Po powrocie do domu czekała mnie taka niespodzianka.


   Zakochałam się w kokonkach z nopkami! Nic nie poradzę na tę miłość. Dlatego jeszcze będąc w sanatorium zamówiłam kolejne trzy motki. I z jednego z nich zaczęłam kolejnego Virusa, to też beznadziejna miłość, z którą nie mogę sobie poradzić ;-)

   Jednak najpierw pokażę Virusa karmelowo-czekoladowego, który powstał w sanatorium. Poprzednia chusta i ta, którą zaraz pokażę poszły do ludzi. Cieszę się, że moje prace podobają się innym. Mam motywację, by dziergać/szydełkować dalej. A dla mnie to relaks i przyjemność.









Przeczytałam i wysłuchałam:
40. "Spadkobiercy" - Kaui Hart Hemmings - piękna książka, na podstawie której nakręcono równie 
     piękny film z George'm Clooney'em. Polecam jedno i drugie.
41. "Trup w sanatorium" - Marta Matyszczyk - jakże adekwatna książka do mojego pobytu! Literatura  
     łatwa i przyjemna, wbrew tytułowi. Kryminał z humorem na wakacje.
42. "Miłość na wojennej wyspie" -  Jenny Lecoat - to opowieść o trudnej miłości młodej kobiety 
     pochodzenia żydowskiego z niemieckim oficerem wermachtu. Rzecz dzieje się na wyspie Jersey. 
     Świetna książka, polecam.
43. "Pierwsze wesele" - Karolina Wilczyńska - to pierwsza część serii "Na nową drogę życia"
44. "Koronkowa suknia" - Karolina Wilczyńska - druga część serii. Książki opowiadają o młodej  
    kobiecie, która rzuca korporację i otwiera firmę zajmującą się organizacją ślubów i wesel. 
  Doświadczenie zdobywa organizując własne wesele. Z jakim skutkiem? Przeczytajcie a się 
   przekonacie.
45. "Świat bez końca" Ken Follett - można powiedzieć, że to kontynuacja "Filarów Ziemi" (a więc zaczęłam od końca). To dalsze losy katedry w Kingsbridge oraz historie ludzi zamieszkujących w tym mieście. Fantastyczna superprodukcja Audioteki. Lektorem jest Krzysztof Gosztyła, aktorzy, którzy udzieli swoich głosów to min. Danuta Stenka, Wiktor Zborowski, i wielu innych znakomitych odtwórców. Słucha się rewelacyjnie. Do tego fantastyczne efekty dźwiękowe i muzyka. Polecam!

   Teraz zaczęłam słuchać "Filary Ziemi".

4 komentarze:

  1. Cudne kolory kokonkow. Chusta piękna czekoladowa, lubię takie kolory. Imponująca lista książek. Ja w te upały dałam sobie spokój z czytaniem, jakoś nie mam weny. 😅 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w upały nie jestem w stanie cokolwiek robić poza czytaniem 😉

      Usuń
  2. Ładne przejścia kolorystyczne. To radość dla dziewiarki wielka, jeśli jej prace się podobają i rozchodzą się do ludzi👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To motywuje do dalszych udziergów i naprawdę cieszy. Pozdrawiam

      Usuń

Życzenia