czwartek, 22 marca 2012

Cisza pod sercem" oraz filcanki, filcanki...


Kto kryje się za nickami  kotusiek, Kapibara75, Pis-anka i ghij? Co łączy cztery kobiety, które poznały się dzięki internetowemu forum? Tym bardziej, że każda z nich mieszka w innym mieście, mają rozbieżne priorytety życiowe, różnią się poziomem wykształcenia, poglądami.
W książce Moniki Orłowskiej "Cisza od sercem" poznajemy historie kobiet, które utraciły swoje dziecko - poroniły. Forum internetowe jest miejscem, gdzie szukają wsparcia i je znajdują. Poprzez wpisy forumowiczek poznajemy ich emocje, decyzje i działania, które podejmują w ciągu roku. Są chwile rozpaczy, ale i wielkich nadziei. Polecam.

 

A przy czytaniu...

...wpadłam w szał z filcowaniem jaj ( jakkolwiek to brzmi). A oto mój wczorajszy "urobek". Serwetka szydełkowa nie jest mojej produkcji, posiadam tylko bardzo podstawowe umiejętności władania szydełkiem. Ta zaś i kilka innych będących w moim posiadaniu, były upominkiem dla mnie.


1 komentarz:

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...