piątek, 14 lipca 2017

Rozdawajka szósta

Sześć lat blogowania. 
To szmat czasu. Wydarzyło się wiele w moim życiu i prywatnym i zawodowym. Poznałam mnóstwo ciekawych osób mających tę samą pasję. Odkryłam kolejne hobby, zdobyłam wiele nowych dziewiarskich umiejętności. Dziękuję tym wszystkim, którzy tutaj zaglądają, zostawiają komentarze oraz są mi życzliwi.
   Jak zwykle z tej okazji ogłaszam rocznicową - szóstą - rozdawajkę, której przedmiotem jest ta chusta (klik), którą prezentuję poniżej. To tercetowa wariacja wydziergana z cieniutkiej niteczki Merinos Fine ISPE.



Zasady rozdawajki:
- rozreklamować rozdawajkę na swoim blogu lub na facebooku wklejając banerek i podlinkować do mojej strony (po prawej),
- zostać obserwatorem mojego bloga (nie jest to warunek konieczny, aczkolwiek miło by mi było),
- odpowiedzieć na pytanie dotyczące treści mojego bloga (poniżej) i przesłać odpowiedź na e-mail   gosio67@gmail.com do 20 sierpnia. 

Pytanie brzmi:

 - Jak nazywa się muzyk, który stał się moją muzyczną fascynacją i na koncert którego zabrał mnie mąż w prezencie urodzinowym?

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście czas tak szybko nam upływa. Sześć lat blogowania to spory okres; odkąd znalazłam Twój blog, zaglądam do Ciebie systematycznie(choć nie zawsze zostawiam komentarz);i jeśli mnie pamięć nie myli, to byłaś wśród pierwszych osób, które powitały mnie w blogowym świecie:))
    Życzę Ci kolejnych tak wspaniałych lat, nowych inspiracji, nowych muzycznych odkryć i nowych książek przeczytanych i zrecenzowanych. Nie ukrywam, że u Ciebie szukam propozycji na fajną książkę czy świetną muzykę. Odpowiedź na pytanie znam, bo dzięki Tobie ten muzyk stał się i moją fascynacją:)) Mam tylko nadzieję, że właśnie o niego chodzi!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej wspaniałej rocznicy i życzę Ci dalszego miłego i dającego satysfakcję blogowania. Obserwuję Twój blog już od jakiegoś czasu (jako Marille), podziwiając wełniane cudeńka, a ostatnio także pasję, z jaką zmieniasz swoje meble. Podziwiam Cię za to, bo ja się ciągle tylko przymierzam.
    Jesli chodzi o muzyka, to mam nadzieję, ze dobrze odgadłam (napisałam już maila). Jeśli tak, to też byłam na tym koncercie i było fantastycznie.
    A pokazana chusta jest fantastyczna i do tego w jednym z moich ulubionych kolorów.
    Życzę następnych wspaniałych odkryć muzycznych i nie tylko.
    Niebawem na moim nieróbtkowym blogu będę pisać o moim ostatnim takim odkryciu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i zdolności bo chusta jest przecudowna ! Odpowiedź już wysłałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! Ustawiam się w kolejce. Maila wysłałam, a resztę ogarnę za chwilę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 6 lat blogowania.
    Jeżeli moja odpowiedź jest prawidłowa z przyjemnością wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna rocznica, życzę kolejnych równie obfitych! ustawiam się grzecznie w kolejce, zamieszczam u siebie banerek i już przesyłam maila z odpowiedzią, miejmy nadzieję, prawidłową. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak okazałej rocznicy, życzę dalszych twórczych lat, zgłaszam się do zabawy. Odpowiedź przesłałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę dalszych lat blogowania w radości.
    Nieustającej weny.
    Przede wszystkim zdrowia.
    Cieszę się z możliwości wzięcia udziału w zabawie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Czarna narzutka

    Zrobiłam ją dla mojej siostry, zużyłam 4 motki Kid Silka DROPS-a na drutach nr 3,0.     Tęsknię za wiosną, więc postanowiłam sprowadzić ...